Vår mys

Förlåt förlåt mina älskade läsare... Jag har ej uppdaterat, Elsa lyckades spilla ett glas oboy på tangent bordet,. O jag har ju en bärbar dator. Den gick sönder totalt!
Men ungen har fixat pengar på något sätt, så fick köpa mig en ny från min vän Peter Andersson för endast 500 kr.
Så nu är jag tillbax i bloggvärlden!

Så vad har hänt? Har blondinbella stukat fotan? Har Katrin Zytomierska fått barn?
Eller har kanske Carolina Gynning rakat av allt hår? *skrattar*
Måste läsa lite om vad som hänt här i cyber världen.

Kan då berätta för er att jag haft mitt nya läsar rekord. 237 unika besökare! Inte illa för att endast ha skrivit ett inlägg i denna blogg. (hade ju som sagt blogspot förr)

Idag har jag jobbat såklart. Sedan har jag och mina vänner Håkan, Robert och Lars fikat på stan. Fick med mig ett par superduper snygga stövlar hem! Dock köpta på röda korset, men vad gör väl det ;-)


Ni måste hålla med om att det var ett kap? endast 100 kr!!! *Jippie*
Dem ska jag använda i helgen när jag ska på Heroes. (pub i centrala Luleå)

Vad säger ni om en dagens outfit? *blink blink*



Jeans skjorta från Levis (köpt på 90-talet, funkar ännu)
Sommarfräscha Lee-jeans
Tunika från Lindex
Nya stövlar från Ten Points (röda korset)

Bakifrån


Nu ska jag tömma undulaternas burar. Satan i gatan så de skiter!
Kramar från Annelipanneli


Ps. Vill ni prata med mig om något, eller bara vara trevlig så maila eller lägg till mig som kontakt på msn. [email protected]


Kommentarer
Postat av: Helene

Gud så snygga stövlar!! Önskar att man hittade så snygga här i stockholm också. Men icket. Bra blogg förresten!!! Tusen kramar från Helene

2009-03-17 @ 18:58:11
Postat av: Gullan

super snygga kläder!! bra blogg. fortsätt så kramar

2009-03-18 @ 20:23:48
Postat av: Daniel

Oj bra om du kommer över till Suomi, jag tar emot dej!

Bor i österbotten nära Vasa.. längs kusten! Tervetuloa!

2009-03-19 @ 09:41:57
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0