Mår illa

Jag kan ju tala om för er söta läsare att jag har magsjuka. Det innebär att jag har rännskita. Ungefär var femte minut måste jag rusa i 190 till toaletten, inte nog med det, hundarna sover ju oftast där inne, och de blir helt tokiga av bajslukt! Har alltså ej kräkningar, utan bara bakvägen (diarré).......

Idag sjukskrev jag mig från jobbet... Efter att jag varit på toaletten ca 398 gånger på en timma, så for jag in till stan... Var in i den nya affären Monki i smedjan, bland alla andra ungdomar som slet åt sig fina kläder. Det var alldeles för dyrt för min plånbok, men jag fick ändå med mig en fin body hem.. Blir nog att ungarna inte får vecko pengen denna vecka ;-) *skrattar*. Nog ska väl en mamma som jag få unna mig någe fint också! Det var en vit body, perfekt att matcha med tights under, och benvärmare i glada pastellfärger.

Tog mopeden hem från stan vid 3, körde förbi bolaget en sväng och tog med mig 2 flaskor rött, och en flaska brännvin.. Brännvinet kanske jag sparar till helgen när Jerry från Lycksele kommer hit o hälsar på!!! Har aldrig träffat han förr så de blir roligt.....
En flaska rött har jag redan hunnit klunka upp under dagen, inte helt själv dock. Johannes fick sig ett glas till middagen också. Den andra flaskan sparar jag till imorgon (fredag).

Ingen outfit idag när jag skitit ner mina kläder *skratt*, den kommer nog imorrn.. Har endast lång fillingar och en tub topp nu.

Ha det så bra! Gör inget roligt utan mig ;-) Ja e på benen snart igen!!!
Tusen kramar från en magsjuk Annelipanneli

Kommentarer
Postat av: Daniel

Men stackare rare. Soppe å ömt skithuspapper nu!



(Jag 17? Oj så snällt, nu kommer jag att känna mej ung å sexig resten av veckan!)

2009-03-30 @ 08:09:27
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0