Äntligen har jag bytt..

Hej hej! Anneli panneli här. Förut hittade ni mig på blogspot.com. Men nu har jag äntligen bytt hit efter en massa tjat från mina läsare. Idag är det fredag kväll. Jag har ju självklart invigt helgen med att dricka en flaska rött, är inne på min andra nu. Min ursäkt till det är att det är helg ;-)
Idag har jag rotat lite i Malins garderob. Ser ju hur fina kläder alla har, till exempel den unga kända blondinbella.
Jag är rädd för att åldras.....
Så jag har bestämt mig för att skaffa en ungdomligare klädsel.
Här får ni Annelis egna dagens outfit!





Tights i jeans tyg, Vet ej vart de kommer ifrån, de är Malins.
Fin tröja med huva och tryck på vänstra bröstet, Gina Tricot
Piffade upp med ett midjebälte (hört att det är trendigt!), Kappahl
Lade till en liten fin röd rosett i halsen. Gjort den alldeles själv i mina unga dagar ;-)



Bakifrån

Visst inte kan man tro att jag är 38 år? *skratt*

Ikväll ska jag umgås med Elsa och en "vän" till mig, Hans-Eric. Har hyrt en film, Grabben i graven bredvid.
Hört att den ska vara bra och rolig, den är ju inspelad här i Luleå!

Har ni frågor, hör av er via min mail, eller kommentera här.
Många kramar från AnneliPanneli

Kommentarer
Postat av: Maria

Så roligt att du äntligen bytt!!!!! o kul att se en dagens outfit, inte kan man tro att du fött 3 barn!!!! ska också skaffa en blogg. kramis från maria karlsson

2009-03-13 @ 19:51:22
Postat av: Anonym

Jätte fin blogg :)

2009-03-13 @ 23:16:34
URL: http://josefinthyren.webblogg.se/
Postat av: stockholmsjenna

hahaha

2009-03-14 @ 14:09:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Du vet inte

Halloj Halooj..



Va med o tävla i min blogg ;) eftersom min blogg e så bäst hahahaha..

Nä men jag har en rätt skojig tävling i bloggen som är för Alla trevliga människor..



Om du diggar min blogg o de tror jag att du gör så kan vi alltid följa varandra på blogglovin..



se för dig själv!!!



Kramisss

2009-03-14 @ 15:59:46
URL: http://duvetintee.blogg.se/
Postat av: Jojjee

fina kläder..... haha

2009-03-16 @ 17:41:44
Postat av: Daniel

Vad fint AnneliPanneli.. passande namn här i Finland!

2009-03-17 @ 21:39:39
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0