Fylle lördag

Hej min kära blogg. Jag är ärlig och erkänner att jag ska dricka mig alldeles för full ikväll! Tyck ej att jag e en dålig morsa ;-)

Anledningen till att jag ej har bloggat på en månad är att en vän till mig bjöd mig på en sista minuten till thailand. Jag har varit där i fyra veckor. Kom hem igår. Och ja, kära läsare, magsjukan gick över! Redan dagen efter *skratt*.

Tänkte lägga in lite saker jag beställde just! från en hemsida som jag inte gör reklam för gratis... *ler*



Superhäftiga martini-glas med favorit loggan playboy! Jag älskar den lille kaninen.........




Super roliga trosor *asgarvar*. Jag skrattar så mycket!!! Tro ej att jag valt att köpa dem själv, det var nämligen Lars som betalade dem till mig. Hehehe :-D



Flasköppnare med kanin motivet.


Hinner ej blogga mer. Ska skjutsa Malin på måppen till en kompis, sedan ska jag åka förbi Stefan och be han trimma måppen lite grann.
Jag skriver det igen, alla killar (och tjejor). Lägg till mig på msn!
Har ni några frågor, problem osv, så hjälper jag gärna :-) Jag är ju en mamma, så mig kan ni prata med!
[email protected]


Hejdå alla söta fina läsare! Ni betyder mycket för mig.
Hälsningar Anneli Panneli

Kommentarer
Postat av: janne!

vill du sova med mig

2009-06-10 @ 00:32:35
Postat av: z a n n y h ♥ Jag är inte elak, bara ärlig!

Vinnaren av dagens blogg är utsedd nu!



Coola saker ;D diggar trosorna!

2010-08-24 @ 22:48:36
URL: http://zannyh.blogg.se/
Postat av: z a n n y h ♥

sv: jag jobbar som servitris på en restaurang :) har inte alls tänkt på att skriva vad jag jobbar med.. haha :D

2011-04-17 @ 21:13:43
URL: http://zannyh.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0